(0 Recenzija)
Herbarijum slika "Mulier cum floribus"
Dimenzije - A3 format (29.7 cm x 42 cm) Ram boje svetlog drveta debljine 1.2 cm Ručni rad Presovano cveće u kombinaciji s crnim markerom
1
Dostupnost: Na stanju
Više detalja o proizvodu
Herbarijum slika s presovanim cvećem u ramu boje svetlog drveta. Slika je autorsko delo Herbarijum Studija i predstavlja unikat.
Na slici je rukom ispisan tekst "Mulier est sicut flos tener qui pulchritudinem mundo afferat."
Uslovi dostave
Sve naše proizvode šaljemo kurirskom službom PostExpress. Plaćanje se vrši pouzećem, a moguća je i uplata pre slanja na naš račun, kako bi cena poštarine bila niža.
Poštarina se naplaćuje prema aktuelnom cenovniku kurirske službe PostExpress.
Postoji mogućnost ličnog preuzimanja i plaćanja u Beogradu (Novi Beograd ili Zvezdara) ili Gornjem Milanovcu.
Proizvodi su adekvatno upakovani i mogućnost oštećenja prilikom transporta je minimalna.
Neki naši proizvodi su dostupni odmah, a za neke je potrebno dosta unapred poručiti izradu. Rok za isporuku zavisi od kompleksnosti porudžbine i izrade proizvoda. Kod personalizovanih proizvoda je potrebno barem 10 dana ranije izvršiti porudžbinu.
Za velike porudžbine neophodno je uplatiti depozit na račun nakon ostvarivanja porudžbine.
Uobičajeno vreme isporuke kod skroz gotovih proizvoda je 24 sata za sve gradove i veća naselja na teritoriji Srbije.
Povraćaj i zamena
Na naše proizvode potrošač može da izjavi reklamaciju elektronskim putem preko e-mail adrese kontakt@herbarijum.com ili putem poziva na telefon +381642868793.
Uz izjavljenu reklamaciju, potrošač ima obavezu da dostavi dokaz o kupovini i fotografije reklamiranog proizvoda.
Herbarijum Studio ima obavezu da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija potrošača prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Personalizovane proizvode ne menjamo
Podeli
Herbarijum Studio
Brestovac, RS
Porudžbine
11
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Porudžbine
11
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Mi smo Herbarijum Studio, odnosno Sandra i Tamara, ispred male firme osnovane 2022. godine, ali aktivne od 2017. godine. Bavimo se izradom proizvoda od presovanog bilja, koje pažljivo i sa ljubavlju sakupljamo u prirodi i presujemo tokom čitave godine. U našoj ponudi nalaze se: sve vrste herbarijuma, slike sa presovanim cvetovima i listovima, čestitke sa presovanim biljem, drvene prese za pravljenje herbarijuma, staklene kutijice sa štampom, razni korporativni pokloni i još mnogo toga. Redovno učestvujemo na bazarima, manifestacijama i događajima. Podržavamo i humanitarne akcije i povremeno se bavimo volonterskim radom.
O nama
- Mi smo Herbarijum Studio, odnosno Sandra i Tamara, ispred male firme osnovane 2022. godine, ali aktivne od 2017. godine.
Bavimo se izradom proizvoda od presovanog bilja, koje pažljivo i sa ljubavlju sakupljamo u prirodi i presujemo tokom čitave godine.
U našoj ponudi nalaze se: sve vrste herbarijuma, slike sa presovanim cvetovima i listovima, čestitke sa presovanim biljem, drvene prese za pravljenje herbarijuma, staklene kutijice sa štampom, razni korporativni pokloni i još mnogo toga.
Redovno učestvujemo na bazarima, manifestacijama i događajima. Podržavamo i humanitarne akcije i povremeno se bavimo volonterskim radom.
Politika poslovanja
- Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas na +381642868793 ili +381669458547.
Povraćaj i zamena
- Na naše proizvode potrošač može da izjavi reklamaciju elektronskim putem preko e-mail adrese kontakt@herbarijum.com ili putem poziva na telefon +381642868793.
Uz izjavljenu reklamaciju, potrošač ima obavezu da dostavi dokaz o kupovini i fotografije reklamiranog proizvoda.
Herbarijum Studio ima obavezu da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija potrošača prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Personalizovane proizvode ne menjamo