Herbarijum Studio
Brestovac, RS
Porudžbine
11
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Porudžbine
11
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Mi smo Herbarijum Studio, odnosno Sandra i Tamara, ispred male firme osnovane 2022. godine, ali aktivne od 2017. godine. Bavimo se izradom proizvoda od presovanog bilja, koje pažljivo i sa ljubavlju sakupljamo u prirodi i presujemo tokom čitave godine. U našoj ponudi nalaze se: sve vrste herbarijuma, slike sa presovanim cvetovima i listovima, čestitke sa presovanim biljem, drvene prese za pravljenje herbarijuma, staklene kutijice sa štampom, razni korporativni pokloni i još mnogo toga. Redovno učestvujemo na bazarima, manifestacijama i događajima. Podržavamo i humanitarne akcije i povremeno se bavimo volonterskim radom.
O nama
- Mi smo Herbarijum Studio, odnosno Sandra i Tamara, ispred male firme osnovane 2022. godine, ali aktivne od 2017. godine.
Bavimo se izradom proizvoda od presovanog bilja, koje pažljivo i sa ljubavlju sakupljamo u prirodi i presujemo tokom čitave godine.
U našoj ponudi nalaze se: sve vrste herbarijuma, slike sa presovanim cvetovima i listovima, čestitke sa presovanim biljem, drvene prese za pravljenje herbarijuma, staklene kutijice sa štampom, razni korporativni pokloni i još mnogo toga.
Redovno učestvujemo na bazarima, manifestacijama i događajima. Podržavamo i humanitarne akcije i povremeno se bavimo volonterskim radom.
Politika poslovanja
- Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas na +381642868793 ili +381669458547.
Povraćaj i zamena
- Na naše proizvode potrošač može da izjavi reklamaciju elektronskim putem preko e-mail adrese kontakt@herbarijum.com ili putem poziva na telefon +381642868793.
Uz izjavljenu reklamaciju, potrošač ima obavezu da dostavi dokaz o kupovini i fotografije reklamiranog proizvoda.
Herbarijum Studio ima obavezu da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija potrošača prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Personalizovane proizvode ne menjamo