(0 Recenzija)

Kožna narukvica crna

1
Dostupnost: Na stanju
Više detalja o proizvodu
Univerzalna kožna narukvica MAVOBAGS
Uslovi dostave
Sve poručene proizvode šaljemo u roku od 24h, radnim danima, sem ako nije drugačije naznačeno. Dostavu vršimo posredstvom kurirske službe PostExpress na celoj teritoriji Srbije, standardnom uslugom “danas za sutra do 19h”.
Povraćaj i zamena
Pošaljite šifru i veličinu artikala za koji želite da izvršite zamenu na bagsmavo@gmail.com ili nas kontaktirajte na broj telefona +381 69696922 gde ćete dobiti detaljne instrukcije. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen ili tretiran. U slučaju zamene robe, MavoBags snosi trošak prilikom prvog povrata. Odnosno, kupac snosi trošak transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do Vaše adrese trošak MavoBags. Za svaku sledeću zamenu kupac snosi kompletan trošak. Poručeni artikal bez prethodnog kontakta sa operaterima Online prodavnice ne može biti samoinicijativno zamenjen u maloprodajnom objekatu MavoBags. Rok za zamenu jeste 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Podeli
MAVOBAGS
MAVOBAGS
Beograd , RS
Porudžbine
11
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
O nama
    MAVO je srpski brend specijalizovan za pravljenje tašni i nakita kao i raznih aksesoara po želji kupca. Središte radionice je u Beogradu u Mirijevu gde proizvodi i dizajnira Maja Vojinović. Sve naše tašne su ZAŠTIĆENE u zavodu za intelektualnu svojinu u Beogradu. Specifičnost naših tašni je izrada od visokog kvaliteta velur i govedje kože koja je ručno i detaljno birana za vas kao i postave tašni u šarenim i unikatnim pamučnim dezenima.
Politika poslovanja
    MavoBags zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja. Korišćenjem sajta, kupac je saglasan sa uslovima korišćenja i kupovine, što potvrđuje kupovinom. Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno, i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obe strane. Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake: Izbor artikla Izbor odgovarajuće varijacije (veličine, boje i sl.) artikla Izbor količine Prijava ili upisivanje ličnih podataka Pregled svih podataka, kontrola i prihvatanje porudžbine i Opštih uslova korišćenja i kupovine Zaključenje porudžbine Plaćanje putem izabranog metoda plaćanja Preuzimanje robe Prodavac ima obavezu da po prijemu porudžbine pošalje email Kupcu sa potvrdom porudžbine, koja sadrži naziv, cenu i količinu poručenih artikala, ukupan iznos za uplatu, izabrani način plaćanja i dostave, kao i podatke o adresama koje je Kupac uneo za dostavu pordužbine. Prodavac se obavezuje da će robu poslati Kupcu u roku od 3 radna dana, računajući od dana porudžbine u slučaju plaćanja pouzećem, tj. od dana prijema uplate u slučaju plaćanja na račun Prodavca, i metodom dostave koju je odabrao Kupac. U slučaju nemogućnosti otposlanja robe, Prodavac je dužan da Kupca obavesti u roku ne dužem od 3 radna dana, računajući od dana porudžbine. Rok od 3 radna dana ne važi za robu koja se izrađuje po porudžbini, posebnim zahtevima kupca i po meri, već se taj rok produžava za naznačeno vreme potrebno za izradu takve robe. Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca. Kupac ima obavezu da Prodavcu dostavi tačne podatke za račun i isporuku robe (ime i prezime, puna adresa za dostavu, veličina, model i količina artikla). Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili email adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe. U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od ukupnog iznosa porudžbenice, smatraće se da kupoprodaja nije zaključena, a uplaćeni novac će biti vraćen Kupcu. Prilikom preuzimanja robe, Kupac je dužan da proveri kvalitet i stanje dostavljene robe. Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahteva se da se napravi zapisnik o reklamaciji. Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Uslovima za reklamacije i povraćaj robe. O Uslovima za reklamacije i povraćaj robe možete saznati ovde. Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Beogradu. MavoBags je odgovorn za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi MavoBags.
Povraćaj i zamena
    Pošaljite šifru i veličinu artikala za koji želite da izvršite zamenu na bagsmavo@gmail.com ili nas kontaktirajte na broj telefona +381 69696922 gde ćete dobiti detaljne instrukcije. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je nošen ili tretiran. U slučaju zamene robe, MavoBags snosi trošak prilikom prvog povrata. Odnosno, kupac snosi trošak transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do Vaše adrese trošak MavoBags. Za svaku sledeću zamenu kupac snosi kompletan trošak. Poručeni artikal bez prethodnog kontakta sa operaterima Online prodavnice ne može biti samoinicijativno zamenjen u maloprodajnom objekatu MavoBags. Rok za zamenu jeste 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.