(0 Recenzija)

Daska za serviranje "Gica"

Dimenzije: 43 x 26.5 x 1.9 cm Materijal: Bukva Težina: 1.3 kg

1
Dostupnost: Na stanju
Više detalja o proizvodu
Ova daska za serviranje u obliku praseta izrađena je od visokokvalitetnog drveta bukve, koje pruža izdržljivost i otpornost na habanje. Savršena je za posluživanje me i dodatno unosi šarm u vašu kuhinju, trpezariju ili restoran. Idealna kao poklon za veselja i slave.
Uslovi dostave
Dostavu plaća kupac
Povraćaj i zamena
Politika reklamacije Poštovani kupci, Zahvaljujemo na poverenju i interesovanju za naše proizvode. Naš cilj je da vam pružimo visokokvalitetne daske za sečenje, ali ukoliko imate bilo kakve prigovore ili nezadovoljstvo sa proizvodom, u nastavku možete pronaći našu politiku reklamacije. Uslovi za reklamaciju Reklamacije je moguće podneti u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Reklamirani proizvod mora biti neoštećen, sačuvan u originalnoj ambalaži i sa pratećom dokumentacijom (račun, garancija). Ukratko, proizvod mora imati razlog za reklamu, kao što su oštećenja od proizvodnog procesa, neodgovarajući materijal ili neusklađenost sa narudžbinom. Postupak reklamacije Kupac je dužan kontaktirati naš servis za korisnike putem email adrese radionicaandjelkovic.ks@gmail.com. Priložiće dokaz o kupovini (račun) i fotografije oštećenja ili problema. Nakon pregleda dokumentacije, biće obavešten o daljim koracima, uključujući mogućnost zamene ili refundacije. U slučaju opravdane reklamacije, proizvod će biti zamenjen ili će mu biti izvršen povraćaj novca u skladu sa dogovorom. Naši principi Trudimo se da rešimo svaki problem u najkraćem roku. Ako je reklamacija opravdana, troškove dostave i zamene snosimo mi. U slučajevima koji nisu pokriveni ovom politikom, zadržaćemo pravo da odlučimo o daljim koracima.
Podeli
Radionica Anđelković
Radionica Anđelković
Kruševac, RS
Porudžbine
0
Član od
2025
Ocena
0
/5
Pratioci
0
O nama
    Radionica Anđelković je porodična firma posvećena proizvodnji visokokvalitetnih daski za serviranje i sečenje, fokusirajući se na izdržljivost, higijenu i funkcionalnost. Naš cilj je da pružimo kupcima pouzdane proizvode koji će unaprediti njihovu kuhinju i iskustvo pripreme hrane.
Politika poslovanja
    Politika reklamacije Poštovani kupci, Zahvaljujemo na poverenju i interesovanju za naše proizvode. Naš cilj je da vam pružimo visokokvalitetne daske za sečenje, ali ukoliko imate bilo kakve prigovore ili nezadovoljstvo sa proizvodom, u nastavku možete pronaći našu politiku reklamacije. Uslovi za reklamaciju Reklamacije je moguće podneti u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Reklamirani proizvod mora biti neoštećen, sačuvan u originalnoj ambalaži i sa pratećom dokumentacijom (račun, garancija). Ukratko, proizvod mora imati razlog za reklamu, kao što su oštećenja od proizvodnog procesa, neodgovarajući materijal ili neusklađenost sa narudžbinom. Postupak reklamacije Kupac je dužan kontaktirati naš servis za korisnike putem email adrese radionicaandjelkovic.ks@gmail.com. Priložiće dokaz o kupovini (račun) i fotografije oštećenja ili problema. Nakon pregleda dokumentacije, biće obavešten o daljim koracima, uključujući mogućnost zamene ili refundacije. U slučaju opravdane reklamacije, proizvod će biti zamenjen ili će mu biti izvršen povraćaj novca u skladu sa dogovorom. Naši principi Trudimo se da rešimo svaki problem u najkraćem roku. Ako je reklamacija opravdana, troškove dostave i zamene snosimo mi. U slučajevima koji nisu pokriveni ovom politikom, zadržaćemo pravo da odlučimo o daljim koracima.
Povraćaj i zamena
    Politika reklamacije Poštovani kupci, Zahvaljujemo na poverenju i interesovanju za naše proizvode. Naš cilj je da vam pružimo visokokvalitetne daske za sečenje, ali ukoliko imate bilo kakve prigovore ili nezadovoljstvo sa proizvodom, u nastavku možete pronaći našu politiku reklamacije. Uslovi za reklamaciju Reklamacije je moguće podneti u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Reklamirani proizvod mora biti neoštećen, sačuvan u originalnoj ambalaži i sa pratećom dokumentacijom (račun, garancija). Ukratko, proizvod mora imati razlog za reklamu, kao što su oštećenja od proizvodnog procesa, neodgovarajući materijal ili neusklađenost sa narudžbinom. Postupak reklamacije Kupac je dužan kontaktirati naš servis za korisnike putem email adrese radionicaandjelkovic.ks@gmail.com. Priložiće dokaz o kupovini (račun) i fotografije oštećenja ili problema. Nakon pregleda dokumentacije, biće obavešten o daljim koracima, uključujući mogućnost zamene ili refundacije. U slučaju opravdane reklamacije, proizvod će biti zamenjen ili će mu biti izvršen povraćaj novca u skladu sa dogovorom. Naši principi Trudimo se da rešimo svaki problem u najkraćem roku. Ako je reklamacija opravdana, troškove dostave i zamene snosimo mi. U slučajevima koji nisu pokriveni ovom politikom, zadržaćemo pravo da odlučimo o daljim koracima.