Personalizovani rokovnici & albumi - Wood Corner Store
Stepanovićevo, RS
Porudžbine
38
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Porudžbine
38
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Mi smo mala porodična firma iz okoline Novog Sada osnovana 2021. godine sa ciljem da prodrma tržište poklona kod nas i ponudi malo drugačije sveske koje do sada niste imali prilike da sretnete - sveske sa drvenim koricama!
Naš mali tim je sastavljen od tri člana - Vojo, Filip i Milica. Svako od nas ima svoje zaduženje da na najbolji način obezbedi da pokloni stignu po vašoj želji i na vreme, upakovani tako da je na vama samo da ih prosledite kome su namenjeni.
Ideja se rodila krajem 2020. godine kada nam je pomalo bilo dosadno i kada smo...
Proširi tekst
O nama
- Mi smo mala porodična firma iz okoline Novog Sada osnovana 2021. godine sa ciljem da prodrma tržište poklona kod nas i ponudi malo drugačije sveske koje do sada niste imali prilike da sretnete - sveske sa drvenim koricama!
Naš mali tim je sastavljen od tri člana - Vojo, Filip i Milica. Svako od nas ima svoje zaduženje da na najbolji način obezbedi da pokloni stignu po vašoj želji i na vreme, upakovani tako da je na vama samo da ih prosledite kome su namenjeni.
Ideja se rodila krajem 2020. godine kada nam je pomalo bilo dosadno i kada smo hteli da pravimo i stvaramo nešto dok se ujedno družimo. Što na umu - to na drumu - kupili smo našu prvu laser mašinu za sečenje i graviranje drveta i krenuli (u početku pomalo nespretno) da istražujemo svoje i njene mogućnosti.
Razne ideje i projekti su se ređali ali na kraju je SVESKA ta koja nam je bila proizvod kojim smo oduševili već više od 2.500 vas koji ste, skromno govoreći, oduševljeni našim radom.
I tako je nastao Wood Corner kakvim ga danas znamo.
A tek smo počeli. :)
Vaš Wood Corner Tim
Politika poslovanja
- Reklamacije i povraćaj sredstava
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate na woodcornerstore@gmail.com. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, na mail adresu woodcornerstore@gmail.com
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.
Povrat robe se u tom slučaju vrši o našem trošaku, a prijava ide u jednostavna tri koraka:
Pošaljite nam Vaš zahtev na adresu woodcornerstore@gmail.com
1. Obavezno navedite sledeće podatke: ime i prezime, e-mail adresu, broj fakture koji ste dobili sa robom, poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije. Reklamacioni list možete preuzeti Obrazac reklamacije.
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu) jer bez nje, nažalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca ili ćemo, u dogovoru sa Vama, poslati sličan proizvod.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se slanjem Post Ekspresom. U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Wood Corner Store, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Ukoliko imate bilo kakve primedbe, žalbe, prigovore ili slično možete nam se uvek obratiti na email adresu: woodcornerstore@gmail.com
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Wood Corner Store je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa nama, koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
PROCEDURA ZA POVRAĆAJ SREDSTAVA
Kontaktirajte nas putem e-mail na adresu: woodcornerstore@gmail.com pošaljite nam podatak Vašeg broja računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Svaki paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca tj. kupca po ceni jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Pošte Srbije koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom prilikom slanja paketa na poslovnicama Pošte Srbije.
ZAMENA ARTIKALA
Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nam pošaljete e-mail na woodcronerstore@gmail.com.
Procedura za zamenu artikla za drugi
Molimo Vas da sledeće podatke dostavite na email woodcronerstore@gmail.com :
Broj Vašeg računa-otpremnice
Šifru artikla koju želite da zamenite
Šifru artikla za koju želite da zamenite
Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv od nas kako bismo se dogovorili oko slanja artikala od Vas koje želite da zamenite. Slanje robe koju želite da vratite možete izvršiti na poslovnicama Pošte Srbije.
Neophodno je da dokumentaciju koja će Vam zbog zamene stići na e-mail adresu: ištampate, čitko popunite i spakujete zajedno sa pošiljkom koju vraćate.
Neophodno je da predate adekvatno upakovan artikal, jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.
Troškove poštarine snosi kupac po zvaničnom cenovniku kurirske službe Pošte Srbije koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.
Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novom račun-otpremnicom.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom i neotvaranom pakavanju.
***NIJE MOGUĆE MENJATI PERSONALIZOVAN ARTIKAL***
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa nama, ne možete samoinicijativno menjati za drugi artikal ili slati na adrese koje su navedene na računu-otpremnici. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je oštećen, korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju.
Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Pošte Srbije koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate prilikom predaje paketa za slanje u poslovnicama Pošte Srbije.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi.
Vaš Wood Corner Tim
Povraćaj i zamena
- Reklamacije i povraćaj sredstava
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate na woodcornerstore@gmail.com. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, na mail adresu woodcornerstore@gmail.com
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.
Povrat robe se u tom slučaju vrši o našem trošaku, a prijava ide u jednostavna tri koraka:
Pošaljite nam Vaš zahtev na adresu woodcornerstore@gmail.com
1. Obavezno navedite sledeće podatke: ime i prezime, e-mail adresu, broj fakture koji ste dobili sa robom, poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije. Reklamacioni list možete preuzeti Obrazac reklamacije.
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu) jer bez nje, nažalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca ili ćemo, u dogovoru sa Vama, poslati sličan proizvod.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se slanjem Post Ekspresom. U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Wood Corner Store, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Ukoliko imate bilo kakve primedbe, žalbe, prigovore ili slično možete nam se uvek obratiti na email adresu: woodcornerstore@gmail.com
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Wood Corner Store je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa nama, koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
PROCEDURA ZA POVRAĆAJ SREDSTAVA
Kontaktirajte nas putem e-mail na adresu: woodcornerstore@gmail.com pošaljite nam podatak Vašeg broja računa/otpremnice, broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Čim dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povraćaj sredstava biti prosleđena na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Svaki paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca tj. kupca po ceni jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Pošte Srbije koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom prilikom slanja paketa na poslovnicama Pošte Srbije.
ZAMENA ARTIKALA
Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nam pošaljete e-mail na woodcronerstore@gmail.com.
Procedura za zamenu artikla za drugi
Molimo Vas da sledeće podatke dostavite na email woodcronerstore@gmail.com :
Broj Vašeg računa-otpremnice
Šifru artikla koju želite da zamenite
Šifru artikla za koju želite da zamenite
Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv od nas kako bismo se dogovorili oko slanja artikala od Vas koje želite da zamenite. Slanje robe koju želite da vratite možete izvršiti na poslovnicama Pošte Srbije.
Neophodno je da dokumentaciju koja će Vam zbog zamene stići na e-mail adresu: ištampate, čitko popunite i spakujete zajedno sa pošiljkom koju vraćate.
Neophodno je da predate adekvatno upakovan artikal, jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.
Troškove poštarine snosi kupac po zvaničnom cenovniku kurirske službe Pošte Srbije koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.
Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novom račun-otpremnicom.
Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvaran, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom i neotvaranom pakavanju.
***NIJE MOGUĆE MENJATI PERSONALIZOVAN ARTIKAL***
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa nama, ne možete samoinicijativno menjati za drugi artikal ili slati na adrese koje su navedene na računu-otpremnici. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je oštećen, korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju.
Rok zamene
Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.
Troškovi isporuke
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Pošte Srbije koji možete videti OVDE. Poštarinu plaćate prilikom predaje paketa za slanje u poslovnicama Pošte Srbije.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima zamene artikla za drugi.
Vaš Wood Corner Tim