
StudioraK
Beograd, RS
Porudžbine
0
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Porudžbine
0
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Isidora Krsmanović stvara keramičke predmete s umetničkim i praktičnim vrednostima, inspirisane estetikom pedesetih. Fokusira se na istorijsko-socijalne strukture i 'nevidljive ženske poslove';, koristeći detaljnu izradu, čipkane elemente i tople boje za nostalgičan domaći osećaj. Njena umetnost prodire u teme nejednakosti, ženskih uloga i vrednovanja rada, istražujući dihotomiju upotrebljive vrednosti i fine umetnosti. Poseban naglasak je na čaju kao simbolu porodičnih trenutaka i istorijske veze sa ženskom ulogom. Kroz kreativni proces, Isidora razbija stereotipe, pruža glas ženama i osvetljava njihovu emotivnu i stvarnu borbu kroz istoriju.
O nama
- Isidora Krsmanović stvara keramičke predmete s umetničkim i praktičnim vrednostima, inspirisane estetikom pedesetih. Fokusira se na istorijsko-socijalne strukture i 'nevidljive ženske poslove';, koristeći detaljnu izradu, čipkane elemente i tople boje za nostalgičan domaći osećaj. Njena umetnost prodire u teme nejednakosti, ženskih uloga i vrednovanja rada, istražujući dihotomiju upotrebljive vrednosti i fine umetnosti. Poseban naglasak je na čaju kao simbolu porodičnih trenutaka i istorijske veze sa ženskom ulogom. Kroz kreativni proces, Isidora razbija stereotipe, pruža glas ženama i osvetljava njihovu emotivnu i
stvarnu borbu kroz istoriju.
Politika poslovanja
- Ručna Izrada i Unikatnost: svaki predmet je jedinstven keramički proizvod.
Obećavamo visoki nivo pažnje i ljubavi uložene u svaku kreaciju.
Kvalitet Materijala i Bezbednost: Koristimo visokokvalitetni keramički materijala.
Garantujemo da su proizvodi bezbedni za upotrebu i da se poštuju svi relevantni standardi.
Povraćaj i zamena
- Na naše proizvode potrošač može da izjavi reklamaciju elektronskim putem preko e-mail adrese studiora.krsmanovic@gmail.com. Uz izjavljenu reklamaciju, potrošač ima obavezu da dostavi dokaz o kupovini i fotografije reklamiranog proizvoda. StudioraK ima obavezu da na reklamaciju potrošača odgovori u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije. Odgovor na reklamaciju sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije ukoliko je prihvata. Ukoliko je reklamacija potrošača prihvaćena, rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana podnošenja reklamacije. Personalizovane proizvode ne menjamo
Sort by
Sort by
Nema proizvoda koji odgovaraju kriterijumima pretrage