Moja kozmetika
Moja kozmetika
Beograd, RS
Porudžbine
0
Član od
2024
Ocena
0
/5
Pratioci
0
O nama
    Mi smo Hristina i Andrea, dve drugarice koju su sasvim slučajno došle na ideju da proizvode prirodnu kozmetiku. Na ideju smo došle krajem 2019. godine u jednom razgovoru šta bismo volele da postignemo u budućnosti. Obe smo imale veliku i dosta sličnu viziju. Što je ostalo i do danas samo uz dosta nadograđivanja i truda. Od starta smo znale da bi trebalo nekada da pokrenemo nešto svoje. Kako je Hristina u to vreme bila pri kraju svojih studija na Medicinskom fakultetu u Novom Sadu na odseku za Farmaciju imala je puno znanja i ideja koja se tiču kozmetike, različitih formulacija, efekata i upotrebe. Andrea je u to vreme bila trudna sa drugim detetom i već odavno je pažljivo birala šta kupuje i koristi od kozmetike. Ona je i ubedila Hristina u to da danas sve mlade mame vrlo pametno biraju šta, kako i kad koriste. Jedno je vodilo drugom i stvorila se ideja da počnemo da pravimo svoju kozmetiku. Bilo nam je bitno da je prirodna, kvalitetna i da stvarno radi posao.
Politika poslovanja
    Za sve informacije, kontaktirajte nas.
Povraćaj i zamena
    Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete. Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili: - da ste dobili proizvod koji niste poručili, a nalazi se na računu; - da ste dobili proizvod koji niste poručili, a ne nalazi se na računu; - da niste dobili proizvod koji ste poručili, a nalazi se na računu; - da ste dobili proizvod koji je oštećen; u obavezi ste da nas obavestite o neispravnosti odnosno nesaobraznosti pošiljke u roku od 24h od prijema robe, putem poziva na +381 64 2589 449, putem e-mail poruke na prodaja@kozmetikamoja.rs, ili tako što ćete robu lično vratiti. U takvim slučajevima ćemo rešiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku. U slučaju da je paket došao oštećen, molimo Vas da nam se obratite odmah kako bismo kontaktirale kurirsku službu. U slučaju oštećenja, šteta se prijavljuje kuriskoj službi u roku od 24h i u obavezi su da pošalju kurira koji treba da izađe na teren i napravi zapisnik o proceni štete.