8. Plaćeno članstvo za prodavce
Vaše plaćeno članstvo u Komuna Market-u će trajati dok ga ne otkažete. Da biste koristili usluge Komuna Market-a, morate imati pristup internetu i odgovarajući uređaj, kao i da nam obezbedite jedan način plaćanja. „Način plaćanja“ označava važeći, prihvaćen način plaćanja koji se može ažurirati s vremena na vreme i može uključivati plaćanje putem vašeg naloga kod treće strane. Ukoliko ne otkažete članstvo pre datuma naplate, ovlašćujete nas da naplatimo naknadu za pretplatu za naredni obračunski period koristeći vaš Način plaćanja.
Možemo ponuditi različite planove pretplate, uključujući pretplate koje nude treće strane u sklopu svojih proizvoda i usluga. Neki planovi pretplate mogu imati različite uslove i ograničenja, koja će biti navedena prilikom registracije ili u drugim obaveštenjima dostupnim vama. Konkretne detalje o vašoj pretplati možete pronaći tako što ćete posetiti veb-sajt Komuna Market-a i prijaviti se uz pomoć linka - KomunaMarket
Promotivne ponude
S vremena na vreme možemo nuditi posebne promotivne ponude (kao što su nagradne igre, popusti i drugi podsticaji), planove ili članstva („Ponude“). Pravo na ponude određuje Komuna Market po sopstvenom nahođenju i zadržavamo pravo da povučemo ponudu i stavimo vaš nalog na čekanje ukoliko utvrdimo da nemate pravo na nju. Uslovi prihvatljivosti i druga ograničenja i uslovi biće navedeni prilikom registracije za ponudu ili u drugim obaveštenjima dostupnim vama.
Naplate i otkazivanje
Obračunski ciklus. Naknada za pretplatu za Komuna Market biće naplaćena vašim Načinom plaćanja koji ste naveli u Shop Menadžeru. Trajanje obračunskog ciklusa zavisi od vrste plana pretplate koji ste izabrali prilikom registracije za uslugu. U nekim slučajevima, datum naplate može se promeniti, na primer, ako vaš Način plaćanja nije uspešno obrađen, ako promenite plan pretplate ili ako vaša plaćena pretplata počne na dan koji nije prisutan u određenom mesecu. Pristupite Shop Menadžeru kako biste videli sledeći datum naplate.
Načini plaćanja. Da biste koristili uslugu Komuna Market-a, morate obezbediti jedan ili više Načina plaćanja. Ovlašćujete nas da naplatimo bilo koji Način plaćanja povezan sa vašim nalogom u slučaju da vaš primarni Način plaćanja bude odbijen ili više nije dostupan za naplatu pretplate. Ostajete odgovorni za sva neizmirena dugovanja. Ako plaćanje ne bude uspešno obrađeno zbog isteka, nedovoljnih sredstava ili drugih razloga, a vi ne otkažete svoj nalog, možemo suspendovati vaš pristup usluzi dok uspešno ne naplatimo važeći Način plaćanja. Kod nekih Načina plaćanja, izdavalac može naplatiti određene naknade, kao što su naknade za strane transakcije ili druge naknade vezane za obradu vašeg Načina plaćanja. Lokalni porezi mogu varirati u zavisnosti od korišćenog Načina plaćanja. Proverite detalje kod pružaoca vašeg Načina plaćanja.
Ažuriranje Načina plaćanja. Načine plaćanja možete ažurirati u Shop Menadžeru. Takođe možemo ažurirati vaše Načine plaćanja koristeći informacije koje obezbede pružaoci usluga plaćanja. Nakon svakog ažuriranja, ovlašćujete nas da nastavimo sa naplatom putem ažuriranih Načina plaćanja.
Otkazivanje. Plaćeno članstvo u Komuna Market-u možete otkazati u bilo kom trenutku, a pristup usluzi imaćete do kraja vašeg obračunskog perioda. Plaćanja su nepovratna i ne pružamo povraćaj novca ili kredite za delimične periode članstva. Da biste otkazali, pristupite Shop Menadžeru i pratite uputstva za otkazivanje. Ako otkažete plaćeno članstvo, vaš nalog će preći u Hobi plan koji je besplatan.
Promene cena i planova pretplate. Povremeno možemo promeniti naše planove pretplate i cene usluga. Primeri troškova koji utiču na cenu naše usluge uključuju, ali nisu ograničeni na, troškove tehničke podrške, održavanje platforme, korisničku podršku, poreze i druge obaveze. Obavestićemo vas najmanje mesec dana pre nego što promene cena ili planova pretplate stupe na snagu. Ako ne želite da prihvatite promene, možete otkazati svoje plaćeno članstvo pre nego što promene stupe na snagu.