(0 Recenzija)
Mikro kruška / Micro pear.
Materijal: polimerna glina, akrilna boja, zaštitni lak. Veličina priveska: 10 x 7 x 6 mm. Dužina/debljina lanca: 52 cm / 1 mm. Materijal lanca i kopče: hipoalergijski nerđajući čelik srebrne boje.
Dostupnost: Na stanju
Više detalja o proizvodu
Minijaturna kruška (10 x 7 x 6 mm) je ručno napravljena od polimerne gline i pažljivo obojena akrilnim bojama kako bi se maksimalno postigao realistični efekat. Privezak je zaštićen specijalnim lakom koji mu dodaje prirodni sjaj. Inspirisan je prelepim bojama jeseni i uprkos svojoj maloj veičini predstavlja veoma efektan dodatak svakodnevnim odevnim kombinacijama.
Ukoliko želite drugačiju dužinu lanca (52 cm), samo napišite uz porudžbinu.
Uprkos zaštiti priveska odgovarajućim zaštitnim lakom, kako biste maksimalno zaštitili ovu preslatku ogrlicu, neophodno je da vodite računa da ne dolazi u kontakt sa hemikalijama, poput parfema i mazalica za kožu. Privezak se održava povremenim brisanjem mekom suvom krpom. Lančić je izrađen od nerđajućeg čelika, tako da neće korodirati ukoliko ne dolazi u produženi kontakt sa vodom i hemikalijama. Može se čistiti abrazivnim sredstvima koja nisu kisela, nakon čega je potrebno ispiranje vodom da se ukloni višak sredstva i potpuno sušenje mekom krpom.
Uslovi dostave
Narudžbina će biti poslata 1-3 radna dana od datuma prijema. Isporuka se vrši PostExpress-om. Kupac je dužan da prodavcu obezbedi potpune podatke i kontakt. Ukoliko je potrebno odložiti isporuku nakon 3 radna dana od prijema porudžbine, kupac je dužan da obavesti prodavca prilikom kreiranja porudžbine, a najkasnije 3 sata nakon, kako bi prodavac mogao blagovremeno da deluje.
Povraćaj i zamena
Pre pokretanja procesa reklamacije kupac je dužan da kontaktira prodavca, pošto neautorizovana reklamacija neće biti prihvaćena. Reklamacije su moguće u roku od 5 radnih dana od trenutka primanja proizvoda i kupac je dužan da navede razlog za reklamaciju. Prodavac će maksimalno izaći kupcima u susret, ali ukoliko je razlog reklamacije neadekvatno rukovanje kupljenim predmetom (suprotno uputstvima koja su dostupna prilikom kupovine i poslata uz predmet), kao i faktori na koje prodavac nema uticaja (rukovanje prilikom transporta), prodavac zadržava pravo neprihvatanja reklamacije. Predmet(i) moraju biti vraćeni prodavcu u stanju u kom su primljeni, bez oštećenja i nošenja, zajedno sa svim propratnim materijalom i pakovanjem. Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučaju da je prodavac greškom poslao pogrešan predmet.
Podeli
OneCreativeBunny
Niš, RS
Porudžbine
5
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Porudžbine
5
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
OneCreativeBunny se već više od 10 godina bavi izradom unikatnih nakita i aksesoara. U zavisnosti od inspiracije (koja nikada ne manjka) koristim različite materijale - pre svega polimernu glinu, ali i običnu kao i papirnu glinu kako bi optimalno mogla da materijalizujem moju viziju. Komponente koje nisam ja napravila biram sa velikom pažnjom, tako da je svaki komad koji napravim unikatan i izrađen sa maksimalnom posvećenošću detaljima.
O nama
- OneCreativeBunny se već više od 10 godina bavi izradom unikatnih nakita i aksesoara. U zavisnosti od inspiracije (koja nikada ne manjka) koristim različite materijale - pre svega polimernu glinu, ali i običnu kao i papirnu glinu kako bi optimalno mogla da materijalizujem moju viziju. Komponente koje nisam ja napravila biram sa velikom pažnjom, tako da je svaki komad koji napravim unikatan i izrađen sa maksimalnom posvećenošću detaljima.
Politika poslovanja
- OneCreativeBunny bavi se izradom originalnih predmeta uz poštovanje trejdmarkova i autorskih prava. Svi predmeti su ručne izrade. Materiajli koji se koriste su visokog kvaliteta i za sve komponente koje dolaze u kontakt sa kožom je naglašeno da li su hipoalergeni i na koji način treba da se održavaju kako ne bi potencijalno došlo do reakcije.
Povraćaj i zamena
- Pre pokretanja procesa reklamacije kupac je dužan da kontaktira prodavca, pošto neautorizovana reklamacija neće biti prihvaćena. Reklamacije su moguće u roku od 5 radnih dana od trenutka primanja proizvoda i kupac je dužan da navede razlog za reklamaciju. Prodavac će maksimalno izaći kupcima u susret, ali ukoliko je razlog reklamacije neadekvatno rukovanje kupljenim predmetom (suprotno uputstvima koja su dostupna prilikom kupovine i poslata uz predmet), kao i faktori na koje prodavac nema uticaja (rukovanje prilikom transporta), prodavac zadržava pravo neprihvatanja reklamacije. Predmet(i) moraju biti vraćeni prodavcu u stanju u kom su primljeni, bez oštećenja i nošenja, zajedno sa svim propratnim materijalom i pakovanjem. Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučaju da je prodavac greškom poslao pogrešan predmet.