(0 Recenzija)
All nut Losion posle brijanja
100 ml PET ambalaža Vegan friendly
1
Dostupnost: Na stanju
Više detalja o proizvodu
Losion posle brijanja namenjen je koži lica nakon brijanja.
Macerat nevena podstiče regeraciju kože i ubrzava zarastanje rana i ožiljaka. Ima jako protivupalno delovanje, umiruje svrab, iritacije i crvenilo. Hidrolat matičnjaka i kamilice smanjuju crvenilo i upalna stanja, pojačavaju elastičnost i hidriraju kožu.
Hladi, umiruje i hidrira, čineći kožu mekom i glatkom. Umiruje svrab, iritacije i ubrzava zarastanje rana i ožiljaka.
Pogodan je za svakodnevnu upotrebu.
Uslovi dostave
Dostava robe na teritoriji Srbije vrši se kurirskim službama.
Roba se šalje 2-3 dana nakon izvršene porudžbine u slučaju da se plaćanje vrši pouzećem. U slučaju plaćanja platnim karticama roba se šalje najkasnije 24h od evidentirane uplate. Rok isporuke zavisi od kurirske službe i Olnat doo ne može snositi odgovornost za eventualna kašnjenja. Dostava se ne vrši vikendom i državnim praznicima. Najčešći rok isporuke na teritoriji Srbije je tri dana od isporuke, odnosno od evidentirane uplate.
Dostava se na teritoriji Beograda može izvršti i lično, a proizvode je moguće preuzeti i u našoj radnji u Beogradu, na adresiČumićevo sokače, lokal broj 25.
Troškovi dostave za Srbiju iznose 400rsd za sve porudžbine do 4.000rsd.
Troškovi dostave za porudžbine veće od 4.000rsd se ne naplaćuju.
Za porudžbine iz inostranstva plaćanje je isključivo platnim karticama, a cena dostave obračunava se na kraju procesa naručivanja, a u zavisnosti od mase pošiljke i mesta isporuke. Dostava u inostranstvu vrši se putem usluge PostEksport JP Pošta Srbije. Kupac je odgovoran za sve eventualne carinske dažbine ili druga potraživanja u zemlji isporuke. Pošiljke za inostranstvo imaju duži rok isporuke koji zavisi od zemlje do zemlje, carine i lokalnih uslova dostave.
Povraćaj i zamena
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
koliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
koliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@allnut.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Podeli
All nut
Beograd, RS
Porudžbine
1
Član od
2024
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Porudžbine
1
Član od
2024
Ocena
0
/5
Pratioci
0
Premium brend!
All nut sa puno pažnje, ljubavi i poštovanja prema prirodi i ljudima, pokušava da stvori pravu kombinaciju starog i novog, nauke i misterije.
All nut je brend prirodne kozmetike i hladno ceđenih ulja od sirovina sa našeg podneblja. Proizvodimo ulja koštica šljive i kajsije, semena maine, kupine, divlje ruže tj.šipurka i lešnika. Ova ulja dragoceni su sastojak preparata za negu kože.
Naši kozmetički proizvodi ručno su rađeni, u malim serijama kako bi uvek bili sveži, i prave se isključivo od prirodnih sastojaka. U svakom kozmetičkom proizvodu nalazi se barem jedno naših ulja.
Naši kozmetički proizvodi ručno su rađeni, u malim...
Proširi tekst
O nama
- All nut sa puno pažnje, ljubavi i poštovanja prema prirodi i ljudima, pokušava da stvori pravu kombinaciju starog i novog, nauke i misterije.
All nut je brend prirodne kozmetike i hladno ceđenih ulja od sirovina sa našeg podneblja. Proizvodimo ulja koštica šljive i kajsije, semena maine, kupine, divlje ruže tj.šipurka i lešnika. Ova ulja dragoceni su sastojak preparata za negu kože.
Naši kozmetički proizvodi ručno su rađeni, u malim serijama kako bi uvek bili sveži, i prave se isključivo od prirodnih sastojaka. U svakom kozmetičkom proizvodu nalazi se barem jedno naših ulja.
Naši kozmetički proizvodi ručno su rađeni, u malim serijama kako bi uvek bili sveži, i prave se isključivo od prirodnih sastojaka. U svakom kozmetičkom proizvodu nalazi se barem jedno naših ulja.
Inspiraciju nalazimo u našoj tradiciji, vezi sa prirodom, zemljom i njenim plodovima, posebno voću, gostoprimljivosti i svim lepim stvarima našeg podneblja, na koje ponekad zaboravimo.
Trudimo se da poštujemo sve postulate očuvanja prirode. Sama ulja su "upcycle" proizvod, jer se proizvode od koštica voća, a nakon što je voće iskorišćeno u druge svrhe. Imamo čitav niz proizvoda bez ambalaže i otpada, sterilišemo i ponovo upotrebljavamo staklenu ambalažu koju nam kupci mogu vratiti u našoj radnji u centru Beograda.
Politika poslovanja
- Za iše informacija, kontaktirajte nas na office@allnut.rs
Povraćaj i zamena
- Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
koliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
koliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@allnut.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Premium Brend!