(0 Recenzija)

All nut A2 anti aging tonik za lice

staklena sprej bočica 50ml

1
Dostupnost: Na stanju
Više detalja o proizvodu
A2 Tonik za lice ima izuzetna hidrirajuća i umirujuća svojstva, osvežava i tonira umornu i zrelu kožu lica. Ako imate potrebu da osvežite kožu tokom dana ili uveče, ovo je najbolji mogući proizvod. Nanesite A2 tonik za lice na očišćenu kožu, područje oko očiju, vrata i dekoltea. Postupak se može ponoviti nekoliko puta dnevno. Ovaj tonik sadrži mešavinu umirujućih i hranljivih sastojaka formullisanih da promovišu zdravu i hidrataciju kože. Sadrži hidrolat kamilice, koja je poznata po svojim umirujućim i antiinflamatornim svojstvima, idealna za umirivanje osetljive ili iritirane kože. Hidrolat matičnjaka dodatno pojačava umirujući efekat, dok hidrolat ruže dodaje delikatnu cvetnu aromu i dodatne blagodati za umirenje kože. Za bolji efekat protiv starenja kože koristite ga u kombinaciji sa A2 serumom za lice. Na očišćeno lice, predeo oko očiju, vrat i dekolte naneti A2 Tonik. Postupak je moguće ponoviti više puta u toku dana. Pogodan je za svakodnevnu upotrebu.
Uslovi dostave
Dostava robe na teritoriji Srbije vrši se kurirskim službama. Roba se šalje 2-3 dana nakon izvršene porudžbine u slučaju da se plaćanje vrši pouzećem. U slučaju plaćanja platnim karticama roba se šalje najkasnije 24h od evidentirane uplate. Rok isporuke zavisi od kurirske službe i Olnat doo ne može snositi odgovornost za eventualna kašnjenja. Dostava se ne vrši vikendom i državnim praznicima. Najčešći rok isporuke na teritoriji Srbije je tri dana od isporuke, odnosno od evidentirane uplate. Dostava se na teritoriji Beograda može izvršti i lično, a proizvode je moguće preuzeti i u našoj radnji u Beogradu, na adresiČumićevo sokače, lokal broj 25. Troškovi dostave za Srbiju iznose 400rsd za sve porudžbine do 4.000rsd. Troškovi dostave za porudžbine veće od 4.000rsd se ne naplaćuju. Za porudžbine iz inostranstva plaćanje je isključivo platnim karticama, a cena dostave obračunava se na kraju procesa naručivanja, a u zavisnosti od mase pošiljke i mesta isporuke. Dostava u inostranstvu vrši se putem usluge PostEksport JP Pošta Srbije. Kupac je odgovoran za sve eventualne carinske dažbine ili druga potraživanja u zemlji isporuke. Pošiljke za inostranstvo imaju duži rok isporuke koji zavisi od zemlje do zemlje, carine i lokalnih uslova dostave.
Povraćaj i zamena
Reklamacije na oštećenje u transportu Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. koliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe koliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@allnut.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Podeli
All nut
All nut
Beograd, RS
Porudžbine
0
Član od
2024
Ocena
0
/5
Pratioci
0
O nama
    All nut sa puno pažnje, ljubavi i poštovanja prema prirodi i ljudima, pokušava da stvori pravu kombinaciju starog i novog, nauke i misterije. All nut je brend prirodne kozmetike i hladno ceđenih ulja od sirovina sa našeg podneblja. Proizvodimo ulja koštica šljive i kajsije, semena maine, kupine, divlje ruže tj.šipurka i lešnika. Ova ulja dragoceni su sastojak preparata za negu kože. Naši kozmetički proizvodi ručno su rađeni, u malim serijama kako bi uvek bili sveži, i prave se isključivo od prirodnih sastojaka. U svakom kozmetičkom proizvodu nalazi se barem jedno naših ulja. Naši kozmetički proizvodi ručno su rađeni, u malim serijama kako bi uvek bili sveži, i prave se isključivo od prirodnih sastojaka. U svakom kozmetičkom proizvodu nalazi se barem jedno naših ulja. Inspiraciju nalazimo u našoj tradiciji, vezi sa prirodom, zemljom i njenim plodovima, posebno voću, gostoprimljivosti i svim lepim stvarima našeg podneblja, na koje ponekad zaboravimo. Trudimo se da poštujemo sve postulate očuvanja prirode. Sama ulja su "upcycle" proizvod, jer se proizvode od koštica voća, a nakon što je voće iskorišćeno u druge svrhe. Imamo čitav niz proizvoda bez ambalaže i otpada, sterilišemo i ponovo upotrebljavamo staklenu ambalažu koju nam kupci mogu vratiti u našoj radnji u centru Beograda.
Politika poslovanja
    Za iše informacija, kontaktirajte nas na office@allnut.rs
Povraćaj i zamena
    Reklamacije na oštećenje u transportu Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. koliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe koliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail office@allnut.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Premium Brend!