Branic lingerie
Branic lingerie
Beograd, RS
Porudžbine
0
Član od
2023
Ocena
0
/5
Pratioci
0
O nama
    Premium dizajnerski donji veš
Politika poslovanja
    Radno vreme korisničkog servisa trgovca je od 9h do 17h, svakog radnog dana. Proizvodi naručeni preko online prodavnice trgovca šalju se potrošaču u rokovima 72h (3 radna dana ) do 120h (5 radnih dana) od prijema porudžbine. Rok dostave od 24h (1radni dan) moguć je samo ukoliko je proizvod naručen do 14h i trgovac ga ima odmah na lageru. Nakon što Trgovac primi porudžbinu i obradi je, bićete obavešteni da je paket poslat. Isporuka proizvoda se vrši na celoj teritoriji Srbije, osim na teritoriji Kosova i Metohije. Rok isporuke proizvoda zavisi od vremena njegovog naručivanja. Navedeni rokovi počinju da teku od momenta kada trgovac primi narudžbinu (kod plaćanje proizvoda pouzećem), odnosno od momenta kada trgovac primi uplatu, odnosno od momenta kada bude odobrena autorizacija platne kartice. Subota i nedelja se ne računaju u rok dostave. Rok isporuke proizvoda u svakom slučaju ne može biti duži od 30 (trideset) dana od dana zaključenja ugovora. Trošak isporuke proizvoda varira u odnosu na težinu paketa (koliko ste artikla poručili) i iznosa porudžbine, a može iznositi između 350 i 500 dinara. Ukoliko Vaša porudžbina premašuje iznos od 6.500 rsd, troškove dostave snosi Trgovac. Isporuku naručenog proizvoda potrošaču vrši kurirska služba POST EXPRESS. U cilju efikasnosti i kvalitetnije komunikacije između potrošača i dostavljača, administratori internet prodavnice trgovca kurirskoj službi daju i broj telefona koji je potrošač naveo prilikom naručivanja proizvoda. Pored navedenog, potrošač u slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, može robu poslati trgovcu preko pomenute kurirske službe POST EXPRESS, o trošku trgovca. Kada proizvod koji je potrošač naručio bude predat kurirskoj službi, trgovac će o tome putem e-mail-a obavestiti potrošača. Kurirska služba pošiljke isporučuje radnim danom, u vremenskom intervalu od 07h do 17h. Na dan isporuke naručenog proizvoda potrošač će dobiti SMS obaveštenje nakon čega će ga kontaktirati ovlašćeno lice iz kurirske službe. Kurirska služba će pokušati da potrošaču uruči proizvod maksimalno dva puta. U slučaju da prvi pokušaj isporuke robe potrošaču bude neuspešan, kurir će pozvati potrošača na broj telefona koji je ostavljen prilikom poručivanja proizvoda i sa potrošačem dogovoriti novi termin isporuke. Ukoliko isporuka ponovo bude neuspešna, proizvod se ili ostavlja u Paketomatu ili vraća trgovcu koji će kontaktirati potrošača, ustanoviti razlog vraćanja proizvoda i eventualno dogovoriti novi termin isporuke. Proizvodi će biti upakovani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Potrošač ima obavezu da proveri da li na pakovanju ili samom proizvodu postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko ista postoje, potrošač ima pravo da odbije prijem pošiljke i o tome obavesti trgovca. Iskazana cena robe je maloprodajna cena (uračunat PDV). Po Zakonu o zaštiti potrošača čl. 36 stavu 5, zamena/ reklamacija/ ili vraćanje proizvoda koji se konzumiraju u genitalnim regijama ( iz našeg asortimana – gaćice, bodiji) se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga. Potrošač ima pravo da vrati robu uz vraćanje iznosa kupoprodajne cene: – ako je reč o isporuci robe koja nije naručena ili sa specifikacijama koje nisu naručene (veličina/boja/šifra modela); – u slučaju nesaobraznosti sa kupoprodajnim ugovorom -samo u slučaju ako nije oštećena ili korišćena Zamena reklamiranog proizvoda Potrošač ima pravo da zameni proizvod za isti ili drugi ukoliko mu ne odgovara dizajn, veličina ili boja, pod uslovom da proizvod nije oštećen ili korišćen.
Povraćaj i zamena
    ZAMENA MODELA Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, ne odgovara veličina ili boja, imate pravo na zamenu jedino uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 14 dana od dana prijema artikla po Zakonu Republike Srbije. Proizvod koji reklamirate mora biti čist, upakovan u kutiju, a reklamna greška mora biti označena. Nečist- prljav proizvod neće se rešavati. Branic Lingerie ne preuzima odgovornost za fizički oštećene proizvode (osim ako je greška odgovornosti proizvodnje, u ovom slučaju trgovca, ali u tom slučaju kupac je u obavezi da to prijavi u roku od 12h od prijema proizvoda, u suprotnom se neće uvažiti) ili proizvode koji su oštećeni neadekvatnim korišćenjem. Budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu info@braniclingerie.com Reklamacioni list možete zahtevati od nas putem e-maila. Ukoliko želite da izvršite zamenu artikla koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail info@braniclingerie.com ili nas pozovite na broj telefona +38166/630-30-16 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene. Poručeni artikal nije moguće menjati ako je korišćen ili oštećen na bilo koji način. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, BRANIC LINGERIE je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da artikal nije odgovarajući imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 14 dana od dana prijema artikla. U slučaju zamene robe kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina kao i ponovni transport zamenjenog artikla od magacina do adrese. REKLAMACIJA OŠTEĆENOG MODELA Ukoliko podnosite reklamaciju za fizički oštećene proizvode, neophodno je da nam na e-mailu podnesete Zahtev za reklamaciju i pošaljete fotografije kao dokaz na oštećenja. Ukoliko odobrimo zahtev za reklamaciju kupac je u obavezi da nam o svom trošku pošalje oštećen proizvod. Proizvod se šalje u Agenciju za kontrolu tekstilnih proizvoda Jugoinspekt Beograd koja utvrđuje da li je oštećenje greška i odgovornost proizvodnje ili je posledica neadekvatnog korišćenja proizvoda. Ako je greška odgovornosti proizvodnje, u ovom slučaju trgovca, budite sigurni da ćemo sve opravdane reklamacije prihvatiti i u zavisnosti od Vaših zahteva vratiti novac, zameniti ili popraviti proizvod. Ukoliko se utvrdi da je oštećenje nastalo neadekvatnim korišćenjem proizvoda, reklamacija se neće uvažiti. Prijave reklamacija kao i detaljne informacije o pravima i obavezama kupca ili prodavca možete zatražiti putem telefona ili slanjem reklamacionog lista na email adresu info@braniclingerie.com Reklamacioni list možete zahtevati od nas putem e-maila. REKLAMACIJA NAŠIH PROIZVODA KUPLJENIH KOD POSREDNIKA (KOMISIONE PRODAJE) U slučaju da naše artikle niste kupili direktno kod nas već kod posrednika (komisionog prodavca), oni su u obavezi da rešavaju reklamne sporove. Reklamaciju je moguće podneti isključivo tamo gde je izdat fiskalni račun jer u suprotno nemamo pravnih osnova i knjigovodstvenih načina za refunacijom novca. POVRAĆAJ SREDSTAVA Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija Član 1. Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.braniclingerie.com i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor. Član 2. Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.braniclingerie.com kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih. Član 3. Zahtev za reklamaciju može se dostaviti u roku od 14 dana poštom na sledeću adresu Branic studio, Generala Ljubomira milića 5/27, 11000 Beograd, ili na email info@braniclingerie.com Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: . – u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanjea iste. – proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju. – dostavi račun. Član 4. Kupac nema pravo na prigovor ako je: . – propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; – nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; .– kupio proizvod na rasprodaji; – kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; – promenio odluku o izboru artrikla. Član 5. Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 radnih dana od dana prijema iste. Član 6. U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: – zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod (bez povraćaja sredstava) – vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu (ako je proizvod neoštećen i nekorišćen) – izuzetak su gaćice i bodiji koji se ne mogu vraćati iz higijenskih razloga – otklanjanje nedostatka na proizvodu Član 7. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Branic Lingerie je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.